متن آهنگ عشق تویی از حامد محضرنیا
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ عشق تویی از حامد محضرنیا


تو پرت نمیزنم بس که تو دلربایی
من دلم تنگ شده بود معلومه پس کجایی
دیوونه خوبی یا چی چشات که بی نظیره
نمیذارم هیشکی عشقمو ازم بگیره

تو هوامو داشته باش من که هواتو دارم
قطع و وصل نکن بگو گلم صداتو دارم
تو پرت نمیزنم عشق تویی نازنینم
کاش میشد همین الان بیام تو رو ببینم

رو زبون میفته عشقمون بمون
تو رو پرت کرده خدا از آسمون
واسه آرامشه قلب من بیا
بی خیاله قبلیا و بعدیا





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: